80-tals party!

Gårdagen var faktiskt över förväntan & rolig som fasiken trots att jag var nykter ;) Först körde jag in och hämtade tjejerna hos Lizze och mötte upp Sofie utanför Lorden sen var det en massa shaka ass som gällde resten av kvällen! Spelades riktigt bra musik i början av kvällen med bara en massa 80-tals musik men sen när resten av folket strömmade in blev det tyvärr bara sämre & sämre, som vanligt alltså. Sjukt dåligt med folk där dock vilket var jättesynd nu när det faktiskt är studentfest som alla har tjatat om.

Jaja, det var a lot of fun i alla fall :D Idag så ska jag in till staden med mamma för att äta lunch och gå lite på stan. Trevligt värre. Har en del jag måste köpa men egentligen inte vill lägga pengar på. Typ mascara, känns så onödigt mycket pengar för en sån sak liksom :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback