back in business

Sorry för den otroligt dåliga uppdateringen idag, dvs nada. Har nämligen haft fullt upp fram tills nu, puuh. Först skola fram tills tre, hem, prata i telefon med Nea the hetget & nu precis duschat. Medan jag väntar på att håret ska torka och jag ska göra mig iordning inför kvällen så sitter jag alltså här.
Och ikväll vet jag fortfarande inte riktigt hur det blir, kan inte bestämma mig... Ut på Lorden & dricka eller inte? Sinnessjuk beslutsångest. Har haft en ängel (a.k.a Rwan) som sagt att jag inte ska dricka och en djävul (a.k.a Elin) som sagt att "min svamp är torr" & att jag måste dricka. Qué? ;D Haha. Anyways så är det i alla fall förfest at Cassas place och det verkar som om det är en hel del nice folk som ska dit även om inte alla ska med ut sen så det blir nog i alla fall en trevlig kväll!
Mika - lollipop

Kommentarer
Postat av: Rwan

Lyssna på mig Pem! Jag är din skyddsängel;)

2007-03-09 @ 19:08:27
Postat av: Emelie

haha, ja och jag ska säga dig att jag FAKTISKT gjorde det! :D Spiknykter för tillfället & resten av natten också, stolt nu? ;D

2007-03-09 @ 23:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback