bad day

Stoppad av polisen & tvungen att blåsa, blåmärke på höften (don't know när/var/hur jag fått det dock. Jag som inte ens trodde att jag hade höfter, haha), skadade människor på hoppningen, har träningsvärk och på det rättskunskapsplugg. Inte överdrivet mycket positivt idag ;D Orkar inte plugga, orkar inte bry mig om det överhuvudtaget och speciellt inte eftersom läraren i ämnet rättar helt fucked up och därför kommer det ändå inte gå bra hur mycket jag än kan. Baah.  

Resten av kvällen ska jag ta det lugnt & slappa, kolla lite på tv & umgås med min faster som är på besök. Och jaja, jag ska väl försöka få in lite rättskunskapsplugg däremellan ;)

Skillet - say goodbye


Kommentarer
Postat av: Alle

Jag blev me stoppad av polisen idag...och förföljd av dem igår:P...läskigt....skillet är nice förrsten...trevligt att de sprider sej:)

2007-03-11 @ 19:41:50
Postat av: Emelie

jaa, jag blev sjukt nervös! Haha, mycket läskigt ;P
Och diggar med Skillet en del faktiskt, speciellt "say goodbye" :)

2007-03-11 @ 20:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback