because I'm bored

När är du lycklig? när jag har roligt & umgås med de nära & kära.
Vad beställer du på krogen? shots!
Berätta om en minnesvärd bakfylla du haft: blir typ aldrig bakfull som tur är. Förutom en gång då jag var för full för allas bästa. Ångest, ont i magen, ont i huvudet och jag undrade varför alkohol fanns. Typ.

Vilken är din största fåfänga? håret kanske? Är håret fult förstör det allt.

Hur vill du helst transportera dig? bil... maybe.

När googlade du ditt namn senast, och varför? brukar inte googla mitt namn, har annat lite mer meningsfullt för mig :P

Väldigt kortfattat, gärna i ett ord, din syn på dokusåpor: wannabes.

Vilket är ditt tydligaste karaktärsdrag? stissig? ;D 

När skäms du? när jag gjort någonting dumt, så att säga.

Om du skulle bli psykisk sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av? säkerligen depression. haha.
Äger du några band t-shirts? ja, en massa gamla med typ Spice Girls & sånt ;D
Läser du för skojs skull? yes indeed.
Gillar du din boendesituation? duger men en egen lägenhet hade inte varit fel.
Vad smugglade du in i landet senast? sand :O
Vilken är din favoritfrukt? ananas, vindruvor, mango, banan, nektarin, äpple... Älskar nästan all frukt! (undantag päron dock, eew).  
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? alltid.
Vad var det senaste du åt? advokado. Mums!
Äger du en digitialkamera? yes, men vill ha en ny satsig en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback