bla bla bla

Allt är bättre idag, än så länge i alla fall, så ska försöka bättra mig med bloggandet igen. Lite mer & lite roligare, har varit tråk ett tag. Anyways så är jag lite mer på g idag, var uppe klockan nio för att inte ha för svårt att sova ikväll om jag sover för länge (men inatt somnade jag iaf som jag skulle, wooho) och sen har jag tagit värsta långa duschen, fixat lite stuff & pluggat lite naturkunskap. Pretty good faktiskt.

Har ju min lediga dag idag och därför älskar man nu för tiden torsdagar ;D Men ska in till stan i alla fall för att klippa mig och även ta en liten snabb-solning innan eftersom jag fortfarande blir alldeles deprimerad av att kolla på korten från helgen. Haha. Så brunt ska det bli!
Deep blue something - breakfast with Tiffany

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback