don't worry, be happy

lucy liu
whatever she's on - I want it!

Så glad som Lucy Liu var inte riktigt jag när jag var ute & sprang idag, haha, men ska försöka satsa på det tills nästa gång ;P Anyways så håller brödet just nu på att jäsa så jag satte mig här lite igen. Såklart. Men jag har hunnit med lite på min lista än så länge och det gick bättre att springa idag än sist så denna dagen har i alla fall börjat bra!  

Btw, är det bara jag som tycker att jäst, dess konsistens & lukt, är sjukt häftigt? ;D

Kommentarer
Postat av: Karin

haha jäst.. har jag aldrig tänkt på.. men mycket intressant tanke:)

Postat av: Emelie

hehe, tänk på det! Konsistensen är hur häftig som helst ;D

2007-03-14 @ 14:14:24
Postat av: Sofie

jag håller med dig Emelie, konsistensen är grymt cool :D

2007-03-14 @ 16:16:54
URL: http://zoofies.blogg.se
Postat av: Emelie

hehe, eller hur! :D

2007-03-14 @ 16:51:55
Postat av: Nea

Jag tycker doften är skum också ja :)

2007-03-14 @ 17:14:17
URL: http://neasvea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback