en blogg-lista

Vilken blogg tycker du om bäst och varför?
har följt
Lilija jättelänge och gillar hennes blogg som fasiken men det är synd att hon har börjat skriva så sällan! Izza tycker jag också väldigt mycket om, hon skriver precis vad hon tycker & det ger intressant läsning. Även Jehona är mycket bra men hon har ju paus nu :/ Men jag läser ju en massa bloggar så det finns egentligen en hel del att skriva upp...
Vilken/vilka bloggare skulle du vilja träffa IRL?
hrm... Devil in Prada!
Vilken/vilka bloggare skulle du inte vilja träffa IRL?
Ebba von Sydow? :P
Har du träffat någon bloggare IRL, isåfall vilken/vilka?
tjaa, beror ju på hur man ser på det. De jag känner som bloggar kände jag innan de började att blogga :P
Vilken modebloggare har egentligen nånting att komma med?
läser oftast inte bloggar som endast handlar om mode, inte så roligt enligt mig så håller mig mest till personliga eller blandade bloggar som skriver om lite allt möjligt istället. Men läser fortfarande Engla's eftersom jag alltid har gjort det.
Mest överskattade bloggen?
Sigrid, I just don't get it.
Mest underskattade bloggen?
Turbotrollet... Kanske, inte så många som pratar om henne men hennes blogg är bra! Kan i och för sig bero på att hon har blogspot.com och inte blogg.se. Vem vet.

Kommentarer
Postat av: My

Du har länkat till izabella men skrivit Engla..
Bara så du veeeet :)

Postat av: Emelie

oj, tack! :D Märkte inte det :P

2007-03-14 @ 22:07:14
Postat av: turbotrollet

Nämen vad jag har missat. :) Det är konstigt hur glad man faktiskt blir när man blir omnämnd ibland. Ja, i postivit syfte. ;) Tack! *lyllig*

2007-03-14 @ 23:32:17
URL: http://turbotrollet.blogspot.com
Postat av: Emelie

hehe :)

2007-03-14 @ 23:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback