en jacka tack!


Jag, mamma & Johanna ska kanske ta en liten tripp till Karlskrona för att jag måste ha en vårjacka. Nu. Har egentligen fortfarande inga pengar men ska låna av mor min så länge eftersom det börjar bli kris. Måste också ha ett par balskor enligt mamma så då måste jag leta efter det också fastän jag inte har råd alls. Hrmf... Detta kommer inte gå bra för min ekonomi eftersom jag redan nu ligger minus typ, mwaah!
I alla fall så var jag inne på Asos och kollade lite på jackor och hittade de här häftiga i lite roliga färger. Hade sjukt gärna velat ha skinnjackan eller den längst till höger fast kanske i en annan färg. Jaja, får väl se vad det blir av att men nåt snyggt ska jag förhoppningsvis hitta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback