enligt min skyddsängels order

Så var jag nykter ikväll. Jahaja... Men det var faktiskt en mycket trevlig förfest hos Cassa i alla fall :D Så tack Rua för allt tjat idag, haha, det hjälpte i alla fall! Var sjukt osäker på hur jag skulle göra hela kvällen & tillslut la jag ner det där med att dricka och jag är rätt nöjd över beslutet. Men det finns en hel del fula kort som jag kommer att lägga upp sen som är tagna av diverse folk på festen. Har även fått reda på en del "hemlisar" under kvällens gång, mwaah ;D

Nu sitter jag här; lyssnar på megabäst musik, nördar på msn & äter fruktsallad som var sjukt efterlängtat hela kvällen. Har en massa i huvudet, både om mig själv och om en massa andra. Varför ska allt vara så fucked up? Önskar bara att allt kunde lösa sig till det bästa för allt & alla. Vore bättre än bäst.

Salem Al Fakir - good song


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback