finally

wow, nu verkar äntligen bloggen fungera igen! Det har varit helt fucked up ett par dagar så inte ens jag har orkat sitta här och försöka publicera ett inlägg men nu verkar det vara på g till det bättre igen i alla fall. Dock ser min blogg fortfarande helt konstig & sne ut men jag hoppas det också fixar till sig. Snarast.

Anyways så var gårdagen en relativt trevligt dag förutom naturkunskapsprovet som jag fick stressa mig igenom. Jävla bal. Haha. Slutade redan tolv igår så jag & Lizze kollade ett par affärer på stan och tog en fika på Christins och såg Mr Perfect ;P Mwaah.
Och igår kväll så bjöd jag Nea, Lizze & Rua på middag här hemma. Det var trevligt som fasiken, pratade en massa & kollade på Let's dance. Stackars Lasse btw, han gör ju allt annat än & dansa ;D
 
Idag har jag med varit lite uppe med tuppen (dock inte lika tidigt som Lizze & Nea som tur är) för att träna. Får se vad det blir av resten av dagen!
Mika - lollipop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback