goddagens

Riktigt dryg dag i skolan idag; en massa prat från både Ingemar & Paul och plus det fick jag gå "övertid" för att kolla på nån spansk film, vilket var obligatoriskt. Baah, bittert. Filmen var dock rätt bra så det var inte så farligt men jag var så sinnessjukt trött bara och var nära att somna i aulan. Oops.

Idag så händer inte så mycket, inga läxor hängandes över mig idag heller. Underbart! Det enda jag vet är att jag ska kolla på Top Model och träna. Resten återstår att se. Och bowlingen igår gick faktiskt över förväntan; jag vann 2 serier & pappa 3 så det var rätt jämnt i alla fall ;P
Timbaland, Nelly Furtado, Justin Timberlake - give it to me

Kommentarer
Postat av: Jenny

hehe, vem fick dig att börja lyssna på den? ;)

2007-03-07 @ 16:47:02
Postat av: Emelie

Adam? :P

2007-03-07 @ 17:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback