goddagens

Idag har det inte hänt så överdrivet mycket alls faktiskt. Råkade ta "fel" buss idag när jag skulle hem så fick gå lite längre, men det gjorde inte så mycket eftersom vädret är så fint :) Har försökt plugga lite geografi & spanska men det har väl gått sådär än så länge, orkar inte koncentera mig. Mwaah! Men fick i alla fall mvg på spanskaprovet fick jag reda på idag. Rätt nice faktiskt, så osatsig som jag har varit detta året så har det inte blivit många mvg... But hey, I still got it ;D Om jag vill & orkar dvs, men det gör jag ju inte egentligen. Haha.

Nu ska jag fortsätta att kolla på
Tenacious D som jag sett typ hälften på. Än så länge är det lite av en besvikelse faktiskt men den blir förhoppningsvis bättre. Och så ska jag måla naglarna röda också, om ni vill veta :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback