godkväll

Hade lektion i 40 minuter idag, haha, kändes sjukt meningslöst egentligen men det var ju en "viktig" grej att göra. Efter det åkte jag hem & kände mig fin i min nya jacka. Okej att jag frös lite men det var det fanimej värt ;D Älskar att ha nya kläder på mig, allt blir så mycket roligare då. Förresten så är detta en rättså bra dag i övrigt också för det jag gjort de tre senaste veckorna har tydligen gett resultat. Enligt vågen i alla fall för jag själv ser inte nån skillnad. Men det kommer väl snart det också :)

Ikväll blir det lite film med mamma & pappa. Vi har fått hem en massa filmer som verkar bra, så ikväll blir det 
Déjà vu. Till det så blir det självklart fruktsallad eftersom jag i princip är beroende. Mumsigt värre med andra ord!

Måns Zelmerlöw - cara mia 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback