godmorgon kära vänner

Det var som de flesta vet studentfest på Lorden igår och jag vaknade klockan åtta idag och kunde inte somna om. Skjut mig? Hatar att jag alltid ska vakna tidigt när jag festat när jag faktiskt kan sova hur länge jag vill, så sjukt bittert.
Anyways var gårdagen över förväntan och trevlig som fasiken. Förfest med några av tjejerna bland annat hos Jejje där vi pratade en massa & hade det trevligt innan vi gick ner till Lorden. Där blev det en massa shaka ass (t.o.m. till låten "shake that ass" - perfect!) och så träffade jag på en massa trevliga människor som sa en massa roliga saker. Haha.

Bilder kommer senare, måste ladda in dom på datorn först. Sen har Lizze lite bilder också på sin kamera som hon får skicka sen :D Och btw kommer det säkerligen bli en del uppdaterande idag eftersom jag är hemma hela dagen och kommer bli sjukt uttråkad :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback