godmorgon

Gårdagen var inte speciellt händelserik så att säga. Var hemma hela dagen förutom en liten sväng ner till Ica för att köpa ananas & mjölk. Haha. Så kan det gå ibland, sjukt längesen man bara var hemma en lördagkväll faktiskt. Var ändå tvungen att vara uppe till klockan ett för att hämta mamma & pappa på ett ställe som jag hade lovat. Lite bittert men jag pratade med Jenny rätt länge på msn så tiden gick som tur är! Sen kollade jag på School of rock som gick på tv och sen på Melodifestivalen. Jag älskar fortfarande Luuk, han ÄR hur rolig som helst vad än alla andra säger ;D

Idag ska jag iväg & hoppa som vanligt på söndagar. Blaj. Inte kul när man själv inte kan hoppa så mycket, bittert värre är det.
Pussycat dolls - wait a minute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback