goodmorning sunshine

Nu är blogg.se som det ska vara igen, tycker det krånglar & segar ganska ofta nu för tiden. Irriterande & lite bittert. Men nu ska vi vara glada för idag är det fint väder & vårkänslorna på topp! :)
Igår hände inte så mycket ändå; sis & Kenty var här en stund & hälsade på och så pluggade jag lite psykologi. Mer var det alltså inte efter hoppningen.

Idag så har jag kollat på
På spaning med Bridget Jones och tränat. Nu ska jag så småningom göra mig iordning för att åka till skolan för att ha psykologi, där jag inte riktigt har gjort så mycket på uppgiften som vi har som jag borde. Hrmf... Men det är bara att snacka lite, det brukar funka ;D
Timbuktu - strö lite socker på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback