hej & hallå

Har sovmorgon idag vilket är totally fabulous! Men var ändå uppe vid lite i nio för att träna innan jag ska iväg eftersom jag inte hinner ikväll för då har jag en massa spanskapluggande att ta tag i. Blä. Och idag har jag hållt på med mitt försök i en vecka och det har fanimej gått bra. I'm the worlds greatest and I have disciplin. Haha. Får se om denna veckan går lika bra & om det kommer att ge något resultat. Troligtvis inte, jag börjar bli van men hoppas går ju alltid.  

Jaja, nu måste jag göra mig iordning innan jag ska ta bussen till skolan. Har inte gjort psykologiläxan heller för jag glömde boken så måste snabb-plugga lite innan lektionen. Oops.
Melody club - fever fever

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad duktig du är som tränar

Postat av: Emelie

hehe, tack. Det är bara att kämpa på liksom :P

2007-03-05 @ 11:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback