hej & hallå

Upp & hoppa - bokstavligt talat. Om en timme ska jag iväg och hoppa lite trampolin som vanligt alla söndagar. Känns drygt som fasiken idag när jag varken kan hoppa eller Jenny är där och håller mig sällskap.

Gårdagen blev inte riktigt som jag tänkt mig men ändå på ett positivt sätt... Först var det tänkt att vi skulle hänga med sis på förfest men det blev aldrig av så jag & Lizze åkte ner till Lorden innan klockan tio för att komma in gratis (man är väl smart!) och satt där med Lizzes föräldrar & deras kompisar en stund och kollade på folk. Inte lika skoj att dansa nykter dock, det funkar men det går liksom "bättre" onykter ;D Pratade med Rikard också, vilket var sinnessjukt längesen! :)

Kalle Baah - små svarta änglar


Kommentarer
Postat av: elin

:O så ni fixade er kväll ändå? :P haha

2007-03-18 @ 13:00:07
Postat av: Emelie

jadu, va fasiken skulle man göra då? :P Men tro mig, överskattat att vara ute nykter. Vi frös & irriterade oss en massa ;D

2007-03-18 @ 14:58:48
Postat av: Lizette

Måste göras om. Sparade ju 100 kr på inträdet iaf :P

Postat av: Emelie

hehe, jaa precis ;D

2007-03-18 @ 16:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback