hoppelihopp

Kvällen igår spenderades hemma hos Lizze där vi kollade på Melodifestivalen, pratade & åt godis. Märktes dock att jag inte ätit godis på länge, min mage tyckte inte det var så roligt. Men det var trevligt i alla fall och riktigt nice att The Ark vann för det var de absolut värda! Men Måns är ju i vilket fall snyggast av alla, oh my god... Man blir ju typ kär av att se honom, haha ;D Dock så är ändå min favorit Luuk, kan inte sluta tycka att han är otroligt rolig: ge mig en puss, jag ska gå vidare!

Idag ska jag iväg & hoppa som vanligt. Får se om det blir nåt hoppande idag och om jag kan slå mitt egna rekord jag gjorde förra veckan: 100 snurrsaker. Kan säga att jag var rätt snurrig efter det, hehe.

The ark - the worrying kind


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback