I just don't get it

Nu följer ett litet moral-inlägg eller whatever, kalla det var ni vill ;D

Jag är som de flesta nog vet gluten och mjölkallergiker och har varit det i princip hela livet. Och jag skulle aldrig, aldrig någonsin få för mig att äta något av det som jag vet att jag inte tål. Det finns inte ens i min värld att jag t ex skulle köpa en munk eller en glass hur sugen jag än är. Så jag blir så jävla irriterad rent ut sagt på de som är allergiska och vet om hur skadligt det är för ens kropp äter sådant de vet att de inte tål. Hur smart är det när man faktiskt vet hur mycket det skadar för en lång tid framåt? (Menar nu främst gluten eftersom det skadar tarmarna på ett annat sätt än vad mjölk gör).

Aah, klart som fasiken att jag också är sugen på diverse grejen som jag aldrig fått smaka eller har smakat men aldrig får smaka igen. Men jag klarar mig med att lukta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback