jag har tråkigt

Lyssnar på just nu: Sarah Dawn Finer - I remember love.
Jobbigaste skolämnet: hatar matte sinnessjukt mycket men har inte det detta året så är happy :D
Största som händer i sommar: studenten & Rhodos med brudsen :D
Längd: 159,5 ;)
Vanligaste färgen på mina kläder: svart.
I sommar kommer jag gå klädd i: klänningar, shorts & lite till klänningar :D
Men absolut inte i: vinterjacka?  
Min yngsta kusin heter: Hedda.
Byter gärna garderob med: Nicole Richie... Fast dock kanske någon storlek större i kläderna för annars är det ingen mening ;D
Favoritmodellen just nu: Kate Moss. As always.
Byxa eller kjol: både och? Beror på när liksom.
Sminktips till allmänheten: mascara & rouge is all you need.
Om du fick välja något gratis plagg/skor/väska:
mina skor från Asos!
På rasterna i skolan: pratar man en massa skit & kollar in folk.
Mig själv med tre ord: stissig, skum & fundersam.
Jag tränar: trampolin, box it, springer, går...
Jag ville bli när jag var liten: veterinär bl a.
Linje på gymnasiet: Samhällsvetenskapliga programmet med inriktning samhälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback