just because I'm bored

Senaste impulsköp: eeh, impulsköper inte typ eftersom jag är så pank ;D
Bästa promenad: på våren med trevligt sällskap.
Reser helst till: nåt varmt land där man kan sola, bada & festa :D
Senaste upptäckt i (din hemstad): för liten stad för att upptäcka nåt nytt nu. Baah.  
Tidning jag gillar: Solo, Glamour & Cosmopolitan.
Favvosajt: diverse bloggar, youtube, asos, tjuvlyssnat...
Här bjuder jag mamma på middag: om jag tänker på mig själv så Thai men om jag vill hennes bästa så blir det Gourmet Grön, för hon älskar det :P
Favoritbutik: H&M.
Favoritfärg: I like black but I think pink ;D
Modeförebild: Kate Moss & Nicole Richie. I think.
Motionerar: trampolin, promenader, träningsmaskin-sak här hemma, joggar & boxas.
Mode jag aldrig vill se igen: axelvadd, blä.
Dansar helst till: gamla favoriter! ;D
Bästa boken: Harry Potter, Godnatt Mr. Tom, Blixtsken, Pojken som kallades det, Vindsträdgården, Sandor slash Ida.
Fulaste färgen på kläder: beror på på vem, alla passar i olika.
Din syn på dokusåpor med ett ord: uttjatat.
Vad har du för favoritfrukost?: fil & müsli, ciabatta eller knäckebröd. Mums!  
Tidiga mornar, påväg till skolan/jobbet, vad har du för favoritlåt då?: Akon - ghetto (har haft den på mp3:n så länge jag kan minnas typ, tröttnar aldrig).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback