mini-recension x2

moviemovie

Igår kväll var Lizze, Jenny & Sofie här och då kollade vi på filmen
The Guardian som jag har velat se ett bra tag nu. Den var rätt bra egentligen men verkligen inte som jag hade tänkt mig överhuvudtaget. Trodde filmen skulle fokusera på räddningsarbete etc. men istället så handlade det nästan bara om själva träningen innan de fick bli riktiga "räddningssimmare". Så det blev lite drygt att sitta och kolla i över två timmar, de hade kunnat korta ner den avsevärt mycket så hade den blivit bättre.

Imorse vaknade jag tidigt, som vanligt, och i brist på annat att göra kollade jag & mammaThe pursuit of Happyness. Ett lugnt, stillsamt drama som mest var tragisk men dock väldigt söt trots allt. Den var rätt bra men så gillar jag Will Smith också. Han är vanligtvis bra och i denna filmen spelade han en lite annorlunda roll jämfört med vad han brukar också och det är ju alltid trevligt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback