music is the shit

Min skiva är nu färdig & bra som fasiken. Var tvungen att ha en ny skiva till hoppningen för jag har börjat tröttna på den vi har nu även om den självklart är bra som fasiken (det är ju jag som bränt den också ;P). Och eftersom det ändå är party imorgon så kunde jag ju passa på att bränna den innan dess. Här nedan är några av de låtar som är med på min superbästa skiva:

Pussycat Dolls - wait a minute
Timbaland, Justin Timberlake & Nelly Furtado - give it to me
Deep blue something - breakfast with Tiffany
Melody Club - fever fever
Mika - grace kelly
Gwen Stefani feat Akon - the sweet escape
Salem al Fakir - good song
Mika - relax
Sunrise Avenue - make it go away
Timbuktu - strö lite socker på mig
Mika - lollipop
Tingsek - world of it's own

Kommentarer
Postat av: Malin

musik är kärlek:)

Postat av: Emelie

oh ja, kan inte leva utan musik! :)

2007-03-08 @ 19:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback