oops

I'm bad. "Skulle iväg" idag så gick liiite tidigare från geografin. Mwaah, var bara tvungen för jag orkade helt enkelt inte mera. Tror aldrig jag har varit så skoltrött som jag är nu! Det var nog med att orka med Ingemar & naturkunskap hela morgonen. Så kan det gå ibland, kan ju hoppas att jag inte missade så mycket den delen av lektionen som jag inte var på.

Tänkte försöka sova lite granna och sen träna, duscha och tillslut göra mig iordning inför kvällen då det blir party party & studentfest på Lorden. Hoppas att det blir skoj som fasiken! Jag känner mig inte särskilt laddad för tillfället men om allt ordnar upp sig så blir jag nog det :D

Andreas Johnsson - a little bit of love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback