this day

Hemma från skolan igen, puh. Har gått från fyra till tre idag och det är helt sinnessjukt drygt! Är lite bortskämd och van vid att sluta tidigt eller börja sent så det var rätt drygt att ha rättskunskap idag (speciellt med läraren Geeta, rena döden). Men spanskaprovet gick i alla fall ganska bra tror jag faktiskt förutom att jag inte var beredd på att skriva en hel berättelse i slutet men den blev nog med rättså bra. Hoppas & tror jag i alla fall, you never know.

Denna dagen är så sjukt skön för jag har ingen läxa som behövs göras eller något annat måste som hänger över mig. Fabulous. Ska bowla med pappsen ikväll och jag ska vinna sååå överlägset! :D

Mika - relax


Kommentarer
Postat av: Nea

Lycka till på bowlingen, nita honom bara ;)

Postat av: Emelie

hrmf, mjoo... Haha ;D

2007-03-06 @ 21:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback