this day

Har haft en hel del att göra idag även om jag vaknade tidigt och egentligen inte haft så mycket för mig (lite paradox, I know). Kollat på nästan två filmer, Hannibal Rising & Narnia, gjort min glutenfria müsli, gått in till sjukhuset & tagit spruta (wiiee ;D) och pratat en massa i telefon med Nea, Jenny & Lizze. Yeah, pretty nice.

Tyvärr kan jag inte träna ikväll p.g.a. den dumma sprutan eftersom jag inte får använda vänsterarmen vilket kan bli liiite svårt när man ska boxas :P Istället ska jag kanske träna här hemma om det går för sig, kolla på Du är vad du äter och slappa lite till.

Till råga på allt så har pappa uppdaterat internet så att ALLT är helt fucked up. Ingenting är som det ska och ingenting fungerar heller. Gaah, skjut det! Jag som är pedantisk med hur min blogg ser ut flippar ut totalt. Seriously.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback