Tjejsnack v. 10 - vanor & ovanor

Nämn en vana du har, något du gör varje dag?
äter frukt, det är bra för det är nyttigt ;D haha. Man har väl en massa vardagliga vanor, men det är ju inget speciellt med nån tycker jag.
Vad har du för ovanor?
"räknar" ord (kan inte förklara, haha), biter mig i läppen, knäcker fingrarna & ryggen...
Nämn en vana du skulle vilja att du hade.
ta mig tid för att plugga. Orkar aldrig!
Vad för ovanor stör du dig på hos andra?
när folk kommer försent. Kommer själv i princip aldrig sent, känns liksom fel.
Har du haft någon gammal vana eller ovana som du skrattar åt idag?
den fulaste ovanan har jag forfarande kvar (räkna ord alltså, totally fucked up) men det var rätt skoj då jag hade noja på att om jag rörde en kroppsdel, typ ena handen, mot något så var jag tvungen att röra samma sak fast med andra handen. Vilket blev ganska komplicerat när man t ex stod i kö och rörde någon annan person...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback