today

that's meeye

Detta är var jag har gjort idag, på ett ungefär i alla fall. Först var jag ju såklart i skolan och hade spanska & gjorde det där förbannade rättskunskapsprovet. Kunde allt på provet men kommer ändå inte få ett bra betyg eftersom läraren Geeta rättar helt fucked up & schizo, så hur bra det än känns så är det inte bra :P 
Anyways; efter skolan så har jag fotat en hel del & sen lekt lite med bilderna i Photoshop. Gjorde nämligen ingenting med bilderna jag tog igår så tänkte att dagens bilder får bli Photoshop-offer istället. Haha.

Nu ska jag ringa Nea som tydligen har glömt vad en telefon är för något (omg :P) och sen ska jag göra kycklingsallad åt mig & mammsen.
Salem Al Fakir - good song

Kommentarer
Postat av: Nea

Öj, jag vet mkt väl vad en telefon är, det var Britt som snackade för länge :P

Postat av: Emelie

hihi, nej din lille skit :P

2007-03-13 @ 19:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback