trevlig dag

Har fikat med Elin & Sara på Christins idag eftersom vi inte hade så mycket psykologi. Trevligt värre! Pratade en massa om kärlek & dumma killar bl a (skjut dom!).
Sen när jag kom hem så var jag ute och gick en lång runda med Nea the hetget och vi pratade också en massa om lite allt möjligt, som vanligt ;P

Har varit sjukt oladdad inför fredagens studentfest eftersom jag verkligen inte haft någon aning vad jag ska ha på mig men så rotade mamma lite i garderoberna och så hittade vi en "fin" 80-talsoutfit :D Så nu är jag laddad igen!

Btw så tror jag att en av lärarna på vår skola, Leif, ska vara med på 100 Höjdare idag så check it out! ;D

Kommentarer
Postat av: elin

yeah! så det blir fest på fredag? :D tack för igår förresten, megaskoj :)

2007-03-27 @ 15:24:07
Postat av: Emelie

klart jag ska med dig ut, var inte laddad bara! Men ska dock inte dricka, men har hört att man KAN ha roligt nykter ;)

2007-03-27 @ 15:43:15
Postat av: elin

jaja... du säger det :P

2007-03-27 @ 16:01:03
Postat av: Emelie

tjaa, HOPPAS på det iaf ;D haha.
har inga pengar ju :(

2007-03-27 @ 17:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback