Utmaning

Hittade en utmaning i någons gamla arkiv som jag tyckte lät lite intressant - en bild som gör dig glad. Ganska svårt, men roligt, tyckte jag och kom att tänka på tre bilder som jag blir glad av. Dels för att vi ser glada ut och dels att man kommer ihåg en massa från då, hur roligt man faktiskt hade! En gammal bild och två relativt nya...


1. Jag, Jenny, Elin & Sofie runt en lyktstople i Prag i oktober. Vi ser ut att ha roligt vilket vi också hade. Sinnessjukt roligt till och med!
2. Jag & Linn när vi gick i sjuan eller åttan kanske. Det var sommar, vi var glada & hängmattan var alldeles underbar ;D
3. Lizze, Jenny, jag & Nea när vi var i Helsingborg i november. Har nog inget kort där alla ser så glada ut ;)

Och jag utmanar de som vill & känner för det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback