wonderful day

Har ju varit så fint  väder idag att man fick riktigt mycket vårkänslor. Äntligen kanske det är på väg :) Gick i alla fall ut i det fina vädret och sprang årets första runda. Det var riktigt skönt, har saknat att springa jättemycket faktiskt eftersom jag jag gjorde det så mycket i somras. Så hoppas nu att vädret håller i sig så att det blir fler rundor.

Annars har det inte hänt mycket idag alls, mest slappat & läst lite Rättskunskap. Inte överdrivet roligt alltså, hehe. Nu tänkte jag mysa & mata Bella och även vara lite effektiv & städa mitt rum. Sen ikväll blir det att sitta bänkad framför tv:n och kolla på Melodi-
festivalen och äta nåt gott! :D Får väl se vem/vilka som vinner men jag har mina tre favoriter; The ark, Andreas Johnsson & Sebastian. De låtarna är sjukt bra! Synd att inte tävlingen gick ut på vem som var snyggast för då hade Måns varit en självklar vinnare ;D

Snook - inga problem


Kommentarer
Postat av: Nadja

Eller hur !! Så jäkla najs !! Jo asså min mamma bor i Ryd så vi åkte in till karlshams o kolla läget typ :P

Postat av: Karin

jag gillar färgen på din blogg.. en av mina absoluta favoritfärger:)

2007-03-10 @ 17:40:28
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Emelie

Nadja: aha, okej. Då kanske man råkar se dig nån gång då :P hehe.

Karin: tack :D Think pink!

2007-03-10 @ 18:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback