wooow

Äntligen är det som det ska igen. Har inte kunnat logga in här på typ hela jävla dagen eftersom mitt lösenord inte fungerat. Panik or what!? Tillslut löste det sig i alla fall för det visade sig att mejlet hade hamnat i skräpposten av någon konstig anledning, så nu har jag skickat ett argt mejl till blogg.se i onödan. Mohaha! Nu kommer de säkert att ändra mitt lösen igen bara för det, bittert värre.

I alla fall så har Lizze varit här at my place & varit social ikväll. Trevligt värre! :D Har kollat in kläder på H&M, flippat på bloggen, pratat droger, ätit tacopaj och kollat in eventuella yrken för mig (vilket inte gick så bra, vill inte plugga i Uppsalaaa!). Annars har det inte hänt så mycket idag förutom hoppningen... Tjabbade en massa med mamma & pluggade spanska bara. Mindre roligt men så går det ibland. Har i och för sig pratat en del i phone med Nea och det är ju alltid trevligt! :)
Sunrise Avenue - make it go away

Kommentarer
Postat av: Fräddan

Jag kan inte logga in alls, varken med det nya jag fått eller det gamla :'(

Postat av: Emelie

skumt :S inte fått flera nya då, för det fick jag? Så tog fel först nämligen!

2007-03-05 @ 16:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback