yesterday

Igår var jag som jag skrev ute och åt på Thairestaurangen tillsammans med Lizze, Nea, Fredrik, Johan, Alle & Erik. Det var riktigt trevligt och riktigt gott, som vanligt. Finns nästan inget godare än thaimat... Mums! Efter allt ätande så gick vi vidare till Alles place där vi kollade den ocensurerade Prag-filmen & lite på Sleepy Hollow och pratade en massa :)

Jag är "ledig" från hoppningen idag, kände att jag faktiskt också kunde få vara borta lite för jag tror inte jag har varit det någon söndag sen vi var i Prag typ. Och det känns faktiskt riktigt underbart att bara få vara en söndag & slippa måsten även om jag har kul på hoppningen när jag väl är där.
Anyways så ska jag nog gå ut & gå en runda i det fina vädret nu. Sinnessjukt underbart med vår! Får hoppas att jag lyckas ta lite bra kort om jag hittar fina objekt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback