And the winner is...


Igår var det finalen av Top Model som jag följt slaviskt hela denna säsongen (har ju inte haft trean förrän i år, hrmf...) och vinnaren blev Caridee! Absolut värdig, i alla fall om man jämför med Eugena & Melrose som var de andra två i final. Hon har tagit väldigt bra bilder under tiden tycker jag, ingen av alla är katastrofal vilket många andra har lyckats få bilder som är. Lite random bilder som hon tagit ser ni ovan!

Anyways så missade jag gårdagens avsnitt och var nära att dö när jag upptäckte att trean inte fungerade på jobbet vilket det alltid brukar göra. Panik! Som tur är går det i repris på fredag klockan fem i sex men jag kan inte spela in det här hemma. Panik igen! Så är det någon vänlig själ som har möjlighet att göra det åt mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback