Ännu en dag

Idag orkade jag inte med naturkunskapen, ville "sova ut" (dvs till klockan kvart i sju, wooho!). Har mått lite konstigt i några dagar nu, känns som om jag ska spy hela tiden... Usch & fy. Men ska åka in och ha geografi vid halv elva i alla fall och sen har jag prov i teckenspråk, vilket jag övat otroligt lite på men det känns som jag kan det jag kan and that's it. Efter skolan ska jag in till stan och prova min balklänning igen! Sydde in den förra gången och denna gången ska den sys upp, hoppas att jag får hem den snart också :) Det är ju faktiskt inte så länge till balen nu!

Nej, får väl göra mig iordning snart. Lite schizo väder idag så vet inte vad jag ska ta på mig, men det får väl bli jeans. Dock inte svarta, det kan ju kännas lite onödigt :P


Kommentarer
Postat av: elin

om du nu är vaken, varför är du inte o är sällskaplig med mig för? själv i skolan jue :( taskis :P

2007-05-25 @ 09:08:36
Postat av: emelie

är du!? :O Vart är alla andra? Förlåååt! Jag kommer med bussen om en timme :P

2007-05-25 @ 09:11:50
Postat av: elin

o då var jag på teater :P hihi hade förresten min redovisning?

2007-05-25 @ 17:19:48
Postat av: emelie

men det tänkte väl inte jag på ;P

2007-05-25 @ 20:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback