baah

Idag har varit och knäckt min rygg hos chiropraktor. Det var riktigt skönt och det behövdes verkligen eftersom det var längesen. Nu är min rygg så normal den kan bli igen ;D Innan jag gick dit så passade jag på att åka till skolan för att skriva mer på mitt etologi-arbete men det blev inte så mycket med det eftersom Elin kom & störde :P Men det gjorde inget, ska försöka skriva det nu istället. Har så lite kvar ändå så! Sen är det väl bara till att börja med geografi-arbetet istället... Och berättelsen i teckenspråk.

Är sugen på fruktsallad men den enda frukt vi har hemma är äpple. Kris! Hoppas att mamma kommer hem i tid så att jag hinner göra lite fruktsallad & äta innan jobbet i alla fall. Klarar mig ju inte utan min älskade fruktsallad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback