emms hjärta betty

bettybetty

Idag har jag på mig min älskade Betty Boop-tröja som jag fick av min kära syster. Kom på att jag bara haft den ett par gången, illa!

Det var trevligt & otroligt chilligt på psykologin idag, som är min enda lektion på måndagar. Vi hade bara utvecklingssamtal och skulle diskutera & repetera lite, men vi (jag, Elin, Rebecca & Sara) satt mest & pratade om annat trevligt :)

Jag har typ blivit helt besatt av att kolla runt på olika sidor efter recept. Nyttiga, inte alltför komplicerade och såklart gluten- & mjölkfria. Har hittat en hel del, men har typ inte tagit för mig att göra något än, förutom kokostoppar för typ två veckor sedan. Denna helgen måste jag få tid till nåt av det, för de flesta verkar sjukt mumsiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback