en av dvärgarna

Trötter alltså, för jag är sinnessjukt trött idag. Har precis legat ute och solat i nästan en timme, hur skönt som helst. Somnade nästan också... Synd att jag inte lyckades, hade varit nice att sova lite innan kvällen som kommer bestå att först jobb till tio och sen nykter utgång på Lorden där det är studentfest. Om jag orkar dvs men det hoppas jag :D

Har varit ute på en liten utflykt med klassen (dock bara hälften närvarande, men ändå) på Boön idag. Lyssnade på när Paul pratade & pratade & pratade... Men vädret var ju fint så jag solade benen lite samtidigt ;P

Nu ska jag göra mig iordning inför kvällen. Svårt med valet av kläder eftersom det måste passa att ha på jobbet OCH inför utgången senare. Det är inte lätt när det är svårt.

Kommentarer
Postat av: Fräddie

Det är inte lätt att va kotlett när man är köttbulle! :D

Postat av: emelie

så kan man också säga! hahaha!

2007-05-23 @ 15:44:17
Postat av: elin

du ska satsa på lördag ist! :D

2007-05-23 @ 17:29:35
Postat av: emelie

me too ;D Men när ska vi köpa sånadär så vi kommer in då? :P

2007-05-24 @ 07:40:50
Postat av: elin

det fixade vi igår hehe :D oh yeah, jag ska bara bli frisk :S

2007-05-24 @ 12:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback