en vanlig dag

Har inte så mycket att skriva egentligen, men skriver ändå. En ganska trevlig dag: började med att möta sis inne i stan för att köpa lite spännen och sånt till frisyren som jag ska ha på balen, eftersom det är hon som ska fixa den på mig så skulle vi tillsammans kolla vad som skulle passa & bli bra. Sen fikade vi lite innan jag gick till skolan för att ha Psykologi, men där var vi bara i typ en kvart sen fick vi gå. Nice. Så då gick jag & Elin en snabb sväng på stan där vi även träffade Jenny & Sofie. Nice det med :P

Sen har det inte hänt så mycket mer, haha. Tänkte lägga mig tidigt idag, och då menar jag verkligen tidigt: senast 8 eller nåt. Fast det betyder inte att jag somnar då, läser alltid länge först... Och idag får jag väl ha roligt och läsa rättskunskap eftersom jag har prov på onsdag. Baah, jag som vill läsa
Vindsträdgården.

Kommentarer
Postat av: Ursula

härligt härligt :) jo de var skoj där!
Ja desamma, hoppas det blir fler gånger :)

Postat av: emelie

absolut, vore trevligt :)

2007-05-29 @ 06:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback