fram & tillbaka

Hemma för stunden, men ska in till stan om en timme igen. Puuh. Nu har jag varit i skolan och haft naturkunskap & geografi. Joy! Sen ska jag in till stan med Nea för viktiga inköp och sen hem igen en snabbis för att sen tillbaka in till stan igen eftersom jag ska jobba. Haha. En massa fram rundor fram & tillbaka till stan idag, men så blir det ibland!
 
Idag kommer sis & Kenty hem från Gran Canaria där de varit i en vecka. Avundsjuk jag är! Hon kommer vara så sinnessjukt brun... Baah. Men hon har i alla fall med sig nödvändigheter hem till mig ;)


Kommentarer
Postat av: malin

heeej bli medlem här :
http://gratisgen.se/?Bli-medlem&ref=72972
tryck på bli medlem!
man kan få nåt om man bara värvar 7 st. DO IT!
hur enkelt som helst att bara värva 7 st, eller hur?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback