goddagens

Ska snart in till stan för min balklänning har kommit! :D Ska bli hur kul som helst att prova den i rätt färg & se hur den sitter. Måste sy upp den och sy in den bara, men det ska förhoppningsvis gå bra. Sen har jag lite andra ärenden att göra i stan också som jag ska försöka hinna med innan jag ska till skolan för att ha teckenspråk med Linda & Felicia (jag hoppas att de är där iaf! :D).

Igår hämtade jag äntligen mitt körkort. Har varit lite seg med att fixa det där eftersom jag inte orkade ta ett nytt kort, eftersom mitt förra var fult som fasiken. Men nu när jag jobbat och fått lite pengar så fick jag det gjort och det är sjukt stor skillnad på de båda korten. Haha, kommer aldrig mera visa det andra.

Ha en bra dag & njut av det underbara vädret, för det ska jag göra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback