goodmorning fokes

Lyckades somna om en timme i morse för en gångs skull. I och för sig bara till halv åtta ändå, men i alla fall lite bättre :D Sen att jag var uppe till klockan halv tre är väl en annan sak... 

Igår var det slapp hela dagen; solade, pluggade & tränade innan jag åkte och jobbade klockan fem. Hade tänkt att jag skulle åka hem och sova direkt efter jobbet, få igen lite sömn eller nåt liknande, men så skickade Teddie sms och frågade om jag ville hitta på nåt med honom & Jimmie :) Så jag körde till dom efter jobbet istället; pratade, blev lite mobbad & kollade på
Scrubs. Trevligt värre!

Har sjukt ont i ryggen, ska fjäska lite för mamma när hon vaknat och fråga om hon vill massera mig. Vore väldigt behövligt faktiskt. Nu ska jag chilla lite och sen ställa mig & träna, måste bara komma på nån film som jag känner för att se. Nån som är vaken vid den här tiden & har nåt förslag? :P

Kommentarer
Postat av: Junitjej

God morgon! Ha en trevlig söndag!

Postat av: emelie

tack, detsamma :)

2007-05-06 @ 08:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback