goodmorning fokes

Är hemma själv sen igår förmiddag eftersom mamma & pappa är på Öland. Nice tänkte jag och kom på att jag kunde sova i deras säng & se om det gick att sova längre då... As if, det gick ju som vanligt. Mitt huvud är nog inställt på klockan sju, men hur fan ställer jag om den?!

Gårdagen var trevlig även om jag var sjukt trött, som vanligt. Men det var skoj att lyssna på de andras fula konversationer och kolla på Eurovision Song Contest. Orkar inte göra värsta inlägget om det, som alla andra, men det var tråkigt att det inte gick så bra för The ark. Jag älskar låten i alla fall.

Nu? Äta fruktsallad & kolla färdigt på
Häxorna i Eastwick som jag började kolla lite på igår när jag tränade. Får se vad det blir av resten av dagen... Troligen plugg. Mwaah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback