hej & hejdå

Inte mycket uppdaterande idag... Så kan det gå ibland. Redovisningen som jag hade i morse gick rätt bra, rösten höll sig och folk betedde sig i alla fall som om de lyssnade ;P Efter skolan var jag en snabb sväng på stan med Sofie och Jenny, vi träffade världens sötaste valp. Helt sinnessjukt vad liten & söt den var!

När jag kom hem igen så pratade jag länge i telefon med Lizze, ett bra tag sen jag pratade länge med henne kändes det som. Sen så matade & lekte jag lite med Bella innan Kornelia ringde, så pratade jag lite med henne med. Najsigt värre!

Nu ska jag snart ta bussen in till stan för att jobba. Blir lekplatsen och laga lite mat som bland annat gäller idag. Hoppas det blir bra, brukar aldrig vara problem så. Ska bara se till att hon sover innan Top Model, för det vill jag inte missa ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback