hrmpf...

Sjukt schizo dag idag. Ena sekunden är jag på g som fasiken och andra så är jag helt avslagen och vill inte göra nåt, utan helst försvinna. Och detta gäller allt. Folket ska ut ikväll & jag har planerat hela veckan att hänga med men nu känner jag mig inte alls sugen på det. Kommer troligtvis bli så att jag drar ut för att jag hoppas att jag ska få roligt den här gången men så kommer det sluta med att allt bara känns skit. Som vanligt med andra ord. Skjut mig? Och förresten så är jag trött. Vill sooova ffs.

Orkar inte skriva ett normalt inlägg, det får vara flummigt idag för det är så jag känner mig. Haha. Man kan inte alltid vara på topp, inte för att jag är det särskilt ofta, men ändå. Jag hatar att jag är som jag är. Jag måste skärpa mig. Jag måste sluta tänka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback