I brist på annat att göra... Igen.

Tre namn jag lyssnar till: Emelie, emms & vanten.
Detta är jag rädd för: smärta.
Tre saker jag vill ha varje dag: omtanke, kärlek & frukt ;D 
Tre saker jag absolut inte kan göra: sjunga, ljuga och äta gluten.  
Detta vill jag göra just nu: sova.
Favoritlåt just nu: Terra Naomi - up here.
Tv-program jag gillar: Vänner, That 70's show, Lost, Top Model...
Favoritdoft: romerska bågar luktar gudomligt.
Äter gärna: frukt, nallebröd, russin, tacos, grillat, thaimat, müsli...
Dricker helst: mineralvatten, havremjölk eller te.
Favoritcitat: "my biggest fear of death is to come back reincarnated".
Vilken är din favoritrestaurang? Thairesturangen. Mumsigt som fasiken.
Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? pappa på thai :)
Favoritchoklad? romerska bågar & center (mörk då såklart).
Vad var det senaste du handlade? havremjölk & batterier.
Vad har du i din väska? nycklar, mobil, mp3, almanacka, penna, batteri, glasögon, kamera och plånbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback