I'm alive!

Detta måste vara ett historiskt ögonblick. Emelie, den mest bloggberoende av alla, har inte bloggat någonting på hela dagen! :O Det finns hela två förklaringar: dels har jag inte haft någon tid eftersom det var fullt upp hela dagen och dels så är vår dator borta eftersom den är sönder. Jag hoppas innerligt att den snart är tillbaks, annars har jag inget liv längre ;D Just nu sitter jag på jobbet & skriver, hehe...

Den här dagen har i alla fall varit väldigt trevlig! Först cyklade jag in till skolan för att ha möte med rektorn (en jävla tur att Elin ringde igår & sa det till mig, eftersom jag annars vetat nada) och sen geografi en liten stund. Efter det så mötte jag upp Lizze på stan, tog en fika och gjorde diverse annat trevligt på stan. Skulle bl a kolla in studentpresenter till oss själva och hon skulle hjälpa mig att prova nya glasögon :D

Sen var det direkt hem, äta lite fruktsallad och sen ta bussen tillbaks till stan för att jobba. Nu sover den lilla tösen så jag sitter lite här & kollar på Top Model ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback