jag är uttråkad

Vad brukar du använda på läpparna? Dove lypsyl, har i princip aldrig nåt annat.
När du är ute och festar brukar ni oftast vara flera tjejer som går på toaletten samtidigt? haha, typ ;D
Är du utseendefixerad? ja lite, det är alla mer eller mindre tror jag.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? vill megagärna tatuera mig! Vet inte riktigt vad än bara plus att jag måste spara pengar & invänta hösten.
Vilken är din favoritmånad? juli för att då är det sommar & varmt. Men även december eftersom det är jul & mysigt då :)
Vad föredrar du, nattklubb eller bar? nattklubb, tveklöst! Man vill ju shaka ass ;)
Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? ett syrénträd.
Mysig hemmakväll eller ösig partykväll på krogen? beror på humör, ibland är man sugen på att shaka ass & ibland bara slappa helt enkelt.
Vilket var ditt bästa och sämsta ämne i skolan? bästa vet jag inte riktigt men sämsta definitivt matte. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback