Jag. Vill. Sova.

Klockan är inte ens nio och detta är fjärde gången jag uppdaterar... Börjar seriöst flippa ut på att vakna tidigt, orkar inte mer. Skjut mig långsamt. Går det?

Kände mig så sjukt tråkig igår som gick tidigare än alla andra men jag blir sjukt död av att sova så lite. Vi var alla hos Jenny igår; spelade kubb, kollade på
Pirates of the Caribbean 2 och hade det allmänt trevligt. Därför är det tråkigt att jag var så trött att jag bara var tvungen att sova. Buääh. Men det var trevligt så länge det varade :D

Provade balklänningen igår som ni vet och den var hur fin som helst! Även om det var en del att ändra på den och den inte satt som den skulle så var den megafin, och snart kommer den ju sitta alldeles perfekt. Förhoppningsvis i alla fall :) Köpte även balsmycken & bh igår så nu är allt fixat till både bal & student och man slipper tänka på det mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback